Search on blog

Aveți o întrebare?

Contactați-ne prin intermediul formularului de contact

Grupul SFA îşi creează o nouă identitate vizuală

Comunicate de presă , Știri 2020-02-04

Grupul SFA îşi creează o nouă identitate vizuală

De peste 60 de ani, societățile Grupului SFA se mobilizează pentru a oferi unei clientele formate din profesioniști și particulari tot mai mult confort sanitar în viața de zi cu zi. Ele pun la dispoziția acestora mult mai mult decât cunoștințele tehnologice; ele oferă soluții inventive, fiabile, simplu de pus în practică.

Aceasta este marca înregistrată a Grupului SFA!

O stare de spirit și un mod de a face lucrurile care s-au concretizat în 1958 prin lansarea primului Sanibroyeur. O idee genială care continuă să revoluționeze amenajările interioare în cele patru colțuri ale lumii. Acest know-how în domeniul soluțiilor de pompare s-a dezvoltat în timp, fiind de mare ajutor în sectoare de activitate foarte variate. În paralel, Grupul s-a angajat în operațiuni de dezvoltare  externă, care i-au îmbogățit portofoliul cu noi mărci (Europelec, Kinedo, Grandform, Watermatic etc.) și i-au permis să intre pe noi piețe. Achiziționarea recentă a companiei Zehnder Pumpen se vrea, de asemenea, emblematică pentru această strategie de creștere.  

Astfel, Grupul SFA are de acum înainte 4 domenii de activitate: 

Echipamente de pompare domestice;

Echipamente de pompare profesionale;

Sisteme complete: căzi cu hidromasaj si cabine de duș,

Soluții de tratare a apelor uzate.

A venit momentul să valorificăm puterea acestor mărci diverse, unindu-le sub un singur brand şi să revendicăm în mod clar apartenența lor la un același Grup. Pentru a ilustra această etapă majoră din istoria sa și a-și afișa ambițiile, Grupul SFA își creează astăzi o nouă identitate vizuală. 

Mai mult decât o simplă evoluție grafică, acest nou limbaj vizual reflectă statura unui grup mondial, activ în aproape 30 de țări, actor puternic și indispensabil pe piețele instalațiilor sanitare, băilor, pompelor industriale și tratării apei. O marcă mereu unică, mai puternică și, în plus, mai atractivă. 

Sigla SFA rămâne elementul central al acestei noi identități, prezentată într-o manieră cu mai mult impact, mai ușor de recunoscut și de ținut minte de către toți. Tipografia brevetată ce utilizează diverse linii și unghiuri, cu trimitere la ADN-ul său științific, folosește curbe de încredere, la fel ca imaginea relației pe care o întreține compania cu clienții și partenerii săi.

Pentru prima dată în istoria sa, sigla SFA urmează să aibă la bază un simbol. „Picătura dublă” face de acum înainte parte integrantă din semnătura sa. Ea subliniază activitățile Grupului: pomparea și ridicarea simbolizate prin picătura ascendentă; dușul și balneoterapia fiind indicate prin picătura descendentă, goală, având în interior o bula de aer, caracteristică balneoterapiei.

Noul logo arborează o culoare albastră luminoasă, făcând legătura între vechea sa identitate, amprentă a tehnologiei și acest temperament cuceritor spre sectoare orientate din ce în ce mai mult pe asigurarea unei stări de bine confort.

Numele SFA, un capital istoric valorificat de acum înainte prin semnătura sa: „Shaking up water” 

O semnătură care dă sens misiunii sale „Proiectarea și fabricarea de soluții domestice și profesionale oriunde apa curge”.  Aceasta este indicatorul unei personalități ieșite din comun, care folosește inventivitatea în conceperea echipamentelor si soluțiilor sale. Inventivitatea este o valoare de semnătură a Grupului SFA, care îmbină creativitatea, spiritul pragmatic și inteligent, permițând găsirea și oferirea de soluții simple, dar futuriste. Sanipompe, Sanibroyeur, Sanifloor, Sanicompact, sistemul Aer în balneoterapie, sistemele de montaj pentru dușuri etc. toate dovedesc acest lucru. Prin intermediul mărcilor sale puternice, expertizei sale de design și producție în pompe și soluții sanitare (băi), Grupul SFA este pregătit să acționeze în vederea dezvoltării unei culturi specifice a confortului pe toate piețele din lume.